Négyesi Imre (2006) az e-learning rendszerek másik három összetevőjét nevezi meg a teljes körű e-learning megoldásokhoz [1, pp. 13-14]:
Infrastruktúra: Ebben a modellben az „e-learning megoldások gerince”, vagyis a hardver-, szoftverelemek. Ezek teszik lehetővé az oktatás lebonyolítását. Például a hallgatók nyilvántartását és nyomon követését, az oktatóanyag-szolgáltatást, a számonkérést. (12. ábra modelljében ez a rendszer technikai komponenséhez tartozik.)
Oktatáshoz kapcsolódó szolgáltatások: ide tartoznak az oktatási tervek, képzések testre szabása, valamint a teljes e-learning rendszer integrálása a tantermi képzésbe, ezen kívül a hallgatók és a tanárok/tutorok/mentorok kommunikációjának biztosítása. (12. ábra modelljében ez a rendszer manware és orgware komponenséhez tartozik.)
Elektronikus oktatási anyag: „azon ismeretanyagok összessége, amelyet a hallgatók a kiépített infrastruktúrákon keresztül a szolgáltatások segítségével elérnek” [1]. (Az ábra modelljében ez a rendszer technikai komponenséhez tartozik.)