“Taylor (2001) a technológiák evolúciójának hatását követve a távoktatásos felsőoktatásban öt generációt határozott meg, ezek [1]:
generáció: Levelezőmodell, a nyomtatási technológián alapult.
generáció: Multimédiamodell, a nyomtatási, hang- és videotechnológián alapult.
generáció: Telelearning modell, a telekommunikációs technológiákon alapul, amelyek szinkron kommunikációra nyújtanak lehetőségeket.
generáció: Felxibilis tanulási modell, az interneten keresztüli online megosztáson alapul.
generáció: A negyedikből származtatható, az internet és a web tulajdonságait használja ki.” [2, pp.. 51]
Források
C. Taylor: Fifth generation distance education, Higher Education Series, Report 40. Canberra, Department of Education, Training and Youth Affairs, 2001.
Berecz Antónia, Seres György: Mobilizáljuk az e-learninget, Journal of Applied Multimedia 2./VIII./2013 HU, Neumann János Számítógép-tudományi Társaság, Multimédia az oktatásban szakosztály, 2013.08., ISNN: 1789-6967, pp. 53-62. Látogatva: 2019.03.13.